Komisja rewizyjna
Komisja Rewizyjna pełni kluczową rolę w strukturze naszej Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej "Równość". Jest to organ, który sprawuje kontrolę i nadzór nad całością działalności Spółdzielni, zapewniając, że wszystkie działania są zgodne z prawem, statutem Spółdzielni oraz uchwałami Walnego Zgromadzenia.
Komisja Rewizyjna składa się z członków wybranych przez Walne Zgromadzenie Spółdzielni. Członkowie Komisji są odpowiedzialni za monitorowanie i ocenę zarządzania finansowego, operacyjnego i administracyjnego Spółdzielni. Komisja Rewizyjna przeprowadza audyty wewnętrzne, aby zapewnić, że wszystkie procesy i procedury są przestrzegane.
Jednym z głównych zadań Komisji Rewizyjnej jest sprawdzenie, czy działalność Spółdzielni jest prowadzona w sposób efektywny i efektywny kosztowo. Komisja ocenia również, czy działania Spółdzielni są zgodne z jej celami i misją, a także czy zasoby są odpowiednio wykorzystywane.
Komisja Rewizyjna sporządza sprawozdania z przeprowadzonych kontroli, które są następnie prezentowane Zarządowi i Walnemu Zgromadzeniu Spółdzielni. W tych sprawozdaniach Komisja Rewizyjna informuje o wszelkich nieprawidłowościach, które mogą wpływać na działalność Spółdzielni, i proponuje odpowiednie środki naprawcze.
Komisja Rewizyjna jest niezależnym organem, który działa w najlepszym interesie Spółdzielni i jej członków. Dzięki swojej pracy Komisja Rewizyjna przyczynia się do utrzymania wysokich standardów zarządzania i odpowiedzialności w Spółdzielni Budowlano-Mieszkaniowej "Równość".
Praca Komisji Rewizyjnej jest niezbędna dla zapewnienia przejrzystości i odpowiedzialności w działalności Spółdzielni, co przekłada się na zaufanie członków i stabilność finansową Spółdzielni. Działalność Komisji Rewizyjnej jest kluczowa dla utrzymania zdrowego i efektywnego zarządzania Spółdzielnią.
Skład Komisji Rewizyjnej:
- Karol Biedrzycki - przewodniczący
- Janina Furgał
- Hanna Russ
Uprzejmie informujemy, że dyżury Rady Nadzorczej w związku z sytuacją epidemiczną (COVID-19) zostały zawieszone do odwołania.
Istnieje możliwość z przedstawicielami Komisji Rewizyjnej po uprzednim umówieniu się przez biuro Spółdzielni.
• Ogłoszenie (29 kwietnia 2024 r.)
• Obwieszczenie 25.04.2024 (26 kwietnia 2024 r.)
• Ogłoszenie (25 kwietnia 2024 r.)
• Zawiodomienie o głosowaniu (29 marca 2024 r.)
• Zawiadomienie o zmianie stawek opłat z tytułu eksploatacji i utrzymania lokalu (23 lutego 2024 r.)
• Obwieszczenie o wynikach głosowania 15.01.2024 (16 stycznia 2024 r.)
• Zawiadomienie o głosowaniu (24 listopada 2023 r.)
• Świadectwo charakterystyki energetycznej dla lokalu mieszkalnego lub użytkowego (24 lipca 2023 r.)
• Prace remontowe sieci wodno kanalizacyjnej w klatce I (20 lipca 2023 r.)
• W dniu 20 lipca 2023 r dyżur administratora w godzinach 16.00- 18.00 jest odwołany. (19 lipca 2023 r.)
Zgłaszanie awarii
W przypadku awarii, prosimy o natychmiastowy kontakt z jedną z podanych niżej osób odpowiedzialnych za reagowanie na nagłe zdarzenia.
Hydraulika
514-169-864Winda
800-444-555